Support
Voor alle klanten van het webplatform worden vragen over en eventuele problemen (zogenaamde bugs) in het systeem uiteraard kosteloos opgelost.
Di, 15 Nov, 2016 at 3:17 PM
Hoewel we alles in het werk stellen om het te vermijden, zijn vragen, opmerkingen of technische problemen onvermijdelijk. Daarvoor hebben we een b...
Do, 15 Jul, 2021 at 4:11 PM
Om een nieuw supportticket aan te maken, zijn er twee mogelijkheden:
1) Gebruik de “Nieuw ondersteuningsticket” knop op het support platform, r...
Do, 9 Mrt, 2017 at 4:03 PM
Elk ticket heeft een status. Hieronder een korte uitleg van elke mogelijke status voor vragen, tasks en andere:
Openstaand: we hebben jouw ticket goed on...
Do, 9 Mrt, 2017 at 4:04 PM
Elk ticket heeft een status. Hieronder een korte uitleg van elke mogelijke status in Freshdesk voor features en bugs.
Openstaand: we hebben jo...
Di, 15 Nov, 2016 at 3:10 PM
Met een kañooh website heb je een gebruiksvriendelijk Content Management Systeem in huis. Dat wil zeggen dat je zelf kan inloggen op de back-end van de webs...
Wo, 5 Aug, 2015 at 1:04 PM
Een kañooh website maakt het mogelijk om eenvoudig nieuwe pagina’s aan te maken en structuren te wijzigen. Door het voortdurend doorvoeren van aanpassingen o...
Di, 8 Sep, 2015 at 3:04 PM
Drupal 7 blokkeert een gebruiker die meer dan 5 keer met de foutieve logingegevens probeerde in te loggen (binnen 6 uur). Of wanneer een IP-adres meer dan 5...
Wo, 2 Dec, 2015 at 11:55 AM
Dat komt omdat wij standaard voor het algemeen 'vanaf-adres' van je website helpmij@kanooh.be of support@kanooh.be nemen. Dit om te vermijden dat ...
Di, 12 Jan, 2016 at 1:56 PM
Doordat Google een belangrijke update heeft gelanceerd is het noodzakelijk om uw Google analytics aan te passen. Het kan namelijk zijn dat uw Google Analyti...
Wo, 25 Nov, 2020 at 12:45 PM