Om een nieuw supportticket aan te maken, zijn er twee mogelijkheden:


1) Gebruik de “Nieuw ondersteuningsticket” knop op het support platform, rechtsboven op deze pagina of op een andere pagina.


2) Verstuur een e-mail naar helpmij@paddle.be. Jouw mail zal automatisch omgezet worden naar een ticket.


Wanneer je een ticket aangemaakt hebt via het support platform, zal je a.d.h.v. een formulier je vraag moeten verduidelijken:

  • De aanvrager = jouw e-mailadres. Dit zal automatisch ingevuld zijn als je ingelogd bent op ons support platform.

  • Het onderwerp: een korte, duidelijke titel van je vraag.

  • Het type: Welk soort van support heb je nodig?

    • Een vraag: wanneer je een vraag hebt over een website of hosting.

    • Een bug: wanneer een website of hosting niet naar behoren werkt.

    • Een feature request: wanneer je graag een nieuwe functionaliteit gerealiseerd wenst te zien.

    • Een task: wanneer je bijvoorbeeld een nieuwe account aan je website wilt laten toevoegen
    • Andere: indien geen van bovenstaande opties van toepassing zijn.

  • Prioriteit
    • Laag: woorden worden foutief afgebroken in een pane bijvoorbeeld
    • Gemiddeld: de zoek sorteert foutief bijvoorbeeld
    • Hoog: de zoek werkt niet meer bijvoorbeeld
    • Urgent: website is offline bijvoorbeeld
  • De beschrijving: een volledige omschrijving van je vraag. Hoe duidelijker je het probleem omschrijft, hoe sneller wij je van een sluitende oplossing of goed antwoord kunnen voorzien.
    Info die nuttig kan zijn: URL's, screenshots, (fout)meldingen die je ziet, tijdstip, browser (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari), versie van de browser (via Help), besturingssysteem (Windows, Mac)

  • Bijlage: Je kan optioneel een afbeelding of document toevoegen ter verduidelijking van je vraag.


Wanneer je alle informatie hebt ingevuld, klik je op ‘indienen’.


Proficiat! Je ticket is nu aangemaakt.


Een van onze medewerkers zal dit zo snel mogelijk behandelen en/of je feedback geven.


Indien hij/zij graag meer informatie ontvangt, zal hij/zij extra commentaar op het ticket plaatsen.

Je ontvangt een e-mail telkens commentaar toegevoegd wordt. Je kan natuurlijk ook meteen op deze e-mail zelf reageren.


Vriendelijke groeten,

kañooh's support team